Výběrové řízení na místo KOORDINÁTOR PRO FUNDRAISING A PR Salesiánské asociace Dona Boska
Místo výkonu práce bude Kobyliské nám. 1000/1, Praha 8 – Kobylisy.
Požadujeme:
· Minimálně středoškolské vzdělání.
· Dobrá znalost angličtiny (korespondence, ústní komunikace, telefonování).
· Znalost práce s PC (Office, hromadná korespondence, webové aplikace).
· Znalost salesiánského prostředí, předpoklad dlouhodobější spolupráce.
· Tři roky praxe v neziskové organizaci.
· Schopnost samostatné práce, spolehlivost a zodpovědný přístup.
· Otevřenost křesťanským hodnotám.
Pracovní náplň:
· Administrativní zázemí pro nově se formující MO: komunikace s dárci, správa darů, děkování, zapojení do PR, prezentování činnosti dovnitř i vně Salesiánské rodiny...
· Koordinace spolupracovníků a dobrovolníků zapojených do naší organizace, především v oblasti fundraisingu a PR.
· Komunikace se zahraničními partnery, pomoc při koordinaci salesiánských národních a mezinárodních aktivit.
· Zajištění běžného chodu neziskové organizace v administrativní oblasti (běžná korespondence, vyřizování dobrovolnických a nájemních smluv, pojištění dobrovolníků, projektový management...).
Výhodou je:
· Zkušenost se zahraničními projekty.
· Znalost projektového manažerství.
Můžeme nabídnout: zajímavou a pestrou práci, prostor pro nové nápady, příjemné prostředí a mladý zkušený kolektiv, možnost dalšího vzdělávání.
Nástup: březen 2014.
Míra úvazku: 1.
Více informací naleznete na www.sadba.org.
Nabídky spolu se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte nejpozději do 31. ledna 2014 na adresu Salesiánská asociace Dona Boska o. s., Jaroslav Vracovský, Kobyliské nám. 1, 182 00 Praha 8, jaroslav.vracovsky@sadba.org,(732 951 497 nebo 283 029 226).