Logo 90. výročí - hledáme grafika
Logo bude oficiálním logem "oslav" výročí a objeví se při různých setkáních mladých (celostátní setkání sal. animátorů apod.), různých tiskovinách či propagačních předmětech a především bude symbolem návštěvy hlavního představeného v ČR v září 2017, kdy proběhne také setkání mládeže a dalších skupin.
Výběr loga bude probíhat tak, že zájemci pošlou do 20. 9. svůj návrh (návrhy) + komentář, které budou posuzovat provinciální delegáti. Z návrhů bude vybrán jeden, který bychom případně doladili a uvedli 28. 9. 2016 jako oficiální logo. Autor by byl odměněn částkou 5 000 Kč.
Kontakt pro bližší informace, dotazy a návrhy:
Libor Všetula, SDB - provinciální delegát pro sociální komunikaci
vsetula@centrum.cz, tel.: 777 272 340
Krátká anotace:
Logo výročí příchodu salesiánů do českých zemí, které bude provázet různá setkání mladých lidí a jiné akce v rámci výročí.
Malinko konkrétněji:
Potřebujeme vytvořit logo či vizuál oslav 90. výročí příchodu salesiánů do ČR. Po celý rok bude probíhat mnoho akcí pro mládež na různých místech ČR a tento vizuál či logo by byla oficiální "značka" a grafika těchto oslav (např. celostátní setkání salesiánských animátorů, různé přednášky apod.) V září 2017 se uskuteční velké setkání mládeže s hlavním představeným SDB a toto logo by bylo oficiálním logem tohoto setkání.
Background:
Tématem oslav 90. výročí je "Zodpovědnost za život" anebo „Povolání“. Chceme celý rok motivovat mladé, aby vzali zodpovědnost za vlastní život a něco konkrétně udělali pro to, aby se stali dobrými lidmi. Aby našli svoje místo ve společnosti a v životě a dělali konkrétní kroky k jeho realizaci - to by se mělo také nějak objevit ve vizuálu. Toto téma může být ve vizuálu pouze skrytě či naznačeno. Rádi bychom něco svěžího. Možné inspirace, které se mohou (ale i nemusí) objevit: číslo 90, mapa ČR, životní cesta, vlajka či barvy vlajky ČR, logo salesiánů – oficiální (domeček) – nic z toho není podmínkou. Logo by mělo být použitelné samo o sobě anebo s textem: „90. výročí příchodu salesiánů“
Tři základní hodnoty, které by logo mělo nést:
- Mladistvá lehkost
- Životní perspektiva
- Dědictví, které jsme převzali a předáváme dál
Rádi bychom prostě něco zajímavého a svěžího (je to určeno mladým lidem 15-25 let). Nechceme naopak nic explicitně křesťanského (kříž apod.).